خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا

مسجد سهله  تاریخ8/6/1391 روز چهارشنبه

ساعت6:30صبح بلند شدیم صبحانه خوردیم.ساعت7:20 صبح به سمت مسجد سهله راه افتادیم.ساعت7:45 آنجا بودیم.اینجا هم مانند مسجد کوفه 7تا مقام داشت که هرکدوم نماز و دعای خاص خودشو داشت.

(مقام امام صادق،مقام انبیا وصالحین،مقام ابراهیم،مقام ادریس،مقام امام زمان،مقام خضر ومقام زین العابدین).

بعد به مسجد حنانه و مرقد کمیل ابن زیاد رفتیم.ساعت10صبح برگشتیم.بعد ماها قبل از اینکه برسیم هتل وسط راه پیدا شدیم و رفتیم حرم تا آخرین نماز ظهر وعصر رو بخونیم ولی پسرها و بقیه کاروان رفتن هتل.آخرین نماز ظهر وعصر را خواندیم وساعت13 برگشتیم هتل.توی راه برگشت خاله نرگس وفاطمه خانم رفتند چادر برای سوغاتی بگیرن.

ساعت13:30 بود که ناهار خوردیم.(برنج وگوشت،نوشابه،پرتغال،هلو،خیار وگوجه وآب).

بعد ازخوردن ناهار رفتیم خوابیدیم تا بتونیم برای نماز مغرب وعشا بتونیم بریم نماز.همه بعد از استراحت پاشدن رفتن حرم ولی من نرفتم چون خیلی خسته بودم و خوابیدم.ولی خیلی ترسیده بودم چون اینجا تنها بودم البته ترسم بیشتر از عرب ها بود به همین خاطر سریع در رو قفل کردم.

یه چرتی زدم وپاشدم نمازمو تو خونه خوندم.ساعت8:30 شب رفتیم شام خوردیم.(جوجه کباب،دوغ،موز،پرتغال،لیمو ترش وآب).بعد از اینکه شام خوردیم رفتیم اتاق فاطمه خانم اینا مهمونی! سوغاتی هایی که خریده بودو بهمون نشون داد وسایلای قشنگی بود.پسرا به فاطمه خانم پول داده بودن تا فاطمه خانم بره برای ماماناشون ساعت بخره.ساعتاش خیلی شیک بود . ساعت24 رفتیم حرم تا برای آخرین بار زیارت کنیم ووداع هم بکنیم.روبروی ضریح نشسته بودمو داشتم با تسبیحم ذکر میگفتم که یه زن عرب به تسبیحم اشاره کرد که یعنی بده به من.

ذکرهاشو که گفت خواست پس بده که قبول نکردم .با ابنکه خیلی دوستش داشتم.آخرین نماز صبح رو تو حرم خوندیم و به سمت هتل برگشتیم تا برای فردا وحرکت به سوی کربلا آماده بشیم.